tisdag 5 maj 2009

Nya kläder........

det är inte till mej, utan till matsalsmöblerna. Lite enkel sömnad och vips.... så blev matsalen lite annorlunda. Sydde enkla "påsar"till stolsryggarna, bara att trä över.

Duken består av 4meter tyg, avslutade med att knyta en ros i båda ändarna. Stolstyget dekorerade jag med rosklädnypor som jag köpte på Rusta. Tyget som jag använt är vanligt bommulstyg med tryckt mönster, för endast 20 kr metern (det kallar jag ett kap)

Det blir lite kalas i helgen för" lillen"fyller 18år!!!!!!!!!! efter det så är det den" store"som fyller 25(svärfar är emellan också). Först så ska jag åka till Helsingborg med mina goa jobbarkompisar och koppla av, sen blir det kalas, på kalas, på kalas.................

Ha det gott


Inga kommentarer:

Sessan

Sessan
Våran pussgurka