söndag 28 juni 2009

Maskerad



Äntligen fick vi klä ut oss, mannen o jag. Temat för festen var cowboys o indianer.

 Vi skulle klä oss tidsenligt. Jag tyckte att det måste finnas en "glädjeflicka"i varje saloon, så det fick bli det.
Det var jag och värdinnan som hade tänkt likadant, alla andra var cowboys + en indian.

Vilken fest, allt var skoj. Tipspromenaden med alla tilltugg, lekar, maten för att inte tala om efterrätterna(fem olika tårtor) alla drinkar på saloonen. 

Det sista vi gjorde var att sända upp stora brinnande lyktor högt upp i luften.

Ha de/


3 kommentarer:

Malin sa...

Shit vad läckra ni är!!!!!

Mittljuvaskafferi sa...

Vad tjusiga ni är! Alltid roligt med maskerad.
Trevlig sommar/Birgitta

Bittan sa...

Tack för senast . Det var en underbar em o kväll på Vättern.
Ni va verkligen cooola !!!!! Förstår att de röstade på dej :-)
Jag har nageltid på fm på fred o inte em som jag trodde. Har du inget för dej så kan du väl komma och ta ett dopp.

kram Bittan

Sessan

Sessan
Våran pussgurka