fredag 16 oktober 2009

Varma handleder

Tycker det är snyggt med handledsvärmare, så jag sydde några stycken. Enkelt att sy i trikå.
Måste ju ha lite olika färger för att matcha kläderna, skönt och varmt.
Det blev ett par randiga också. Ska göra ett par i vitt men i filttyg och virka en spets runt om . 
Detta vackra fransk inspirerade tyg, kunde jag inte motstå så det fick bli 2 meter. Har ingen aning om vad jag ska göra med det, så det får ligga till sej.

Ha nu en skön helg, själv ska jag jobba.


1 kommentar:

Bittan sa...

Hmmmm jag trodde jag skulle få se Cinderellabilder !..eller är de ej publicerbara :-)

Va fina handledsvärmare !!! Du är otrolig :-)
Vi kan väl höras i v se när bloggträffen kan bli. Jag har fått svar fr catrine när hon jobbar kväll så kan vi föreslå ett datum . Jättekul ,det behövs just nu i mitt liv.

kram B

Sessan

Sessan
Våran pussgurka