tisdag 29 december 2009

Tiden går........

Snart är det dax att fira in det nya året, med goda vänner och god mat. Vi ska fira med 1 par som vi känner sen länge, och 2 nya par som vi bara har träffat 2-3 gånger. Det ska bli väldigt trevligt att träffas över en bit mat (här blir det oxfile)
Har fått börja förbereda så smått, jag jobbar in i det sista. Gjorde en fudge tårta som vi ska ha på nyårsafton, samtidigt som jag bytte lite i köksfönstret.
Ursäkta den dåliga bildkvaliten, tagits på kvällstid, Detta är en.........dörrmatta i gummi, tycker att mönstret är väldigt snyggt och så ser den ut att vara i järn. Mannen i huset undrade vad jag skulle ha 3 st till??????Jo jag fick en galen ide....nämligen som insynsskydd i köksfönstret. Passade perfekt emellan glasen.
Jag ska ta en ny bild i morgon, för här ser man inte hur det blev, men jag är supernöjd.

Ha de

Inga kommentarer:

Sessan

Sessan
Våran pussgurka