fredag 22 januari 2010

Nu .. nu kanske pyssel......

Det har börjat klia lite i pysseltarmen, gjorde en beställning hos Panduro i går det blev lite smått och gott. Våningsfatet med en kaffekopp längst ut fick jag på nyårsafton, full med godsaker. Det passar perfekt in här hos oss. Ska göra några våningsfat framöver när "andan faller på".

Jag är fortfarande förkyld, och väldigt trött, men titta runt i bloggvärlden är ju inte så betungande bara inspirerande. Som vanligt har jag flyttat runt på lite saker, bytt plats från tv rum till kök. Mitt gamla fönster ligger nu på matsalsbordet som en dekoration, fylld med "brahasaker"Nu kommer det bara lite bilder på inredningssaker, jag har ju inte gjort något nytt pyssel än.
Har inte varit på någon loppis eller second hand på ett bra tag, inte för att det behövs (har massor med saker) men för att få igång fantasin.

Nu ska jag snart äta en bit mat och åka iväg till mitt jobb, men jag är ledig lördag,söndag och måndag.


1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på dej,skönt att du är "tillbaka".Jag vill oxå gå på
din "lära-sej-virka-rosor-kurs"!!
Ha en trevlig helg!
Kram annika

Sessan

Sessan
Våran pussgurka