torsdag 18 februari 2010

Dekorera mera

Igår kväll var jag hos vännen B, i hennes Carpe Diem. Fick så mycket inspiration så det räcker för flera veckor framöver. Var ifrån får den människan sin fantasi??????Jag var bara tvungen att pyssla lite i dag när jag var ledig.


Sydde 2 påsar som jag har gjort egna tryck på, har ju köpt mej en egen liten bläckstråleskrivare för att kunna dra ut lite tryck och stickers. Dekorerade mina keramikstrutar som jag hade liggandes i ett skåp, lite band, stickers och tags så blev dom som nya. Nu kom dom till användning.
Ser ni att jag har ett snyggt vinfodral till en av flaskorna, det har hon gjort, hon med stor fantasi(Vännen B)
Var en tur till Lekeryds kiosken häromdagen, nej jag köpte inte glass. Däremot köpte jag en tunika och en härligt vårlig prickig kappa. Ägarinnan säljer kläder i sin kiosk, nämligen danska märket Cream och Kaffe.
Avslutar med hjärtan, som jag bjöd mina vänner på till kaffet i lördags.

Ha de/

1 kommentar:

Bittan sa...

haha inte behöver du åka till Carpe Diem för att hämta inspiration :-)

Det har du tillräckligtav själv och fantasi med för den delen !!!

Tack för titten

~~Kram från carpe Diem~~

Sessan

Sessan
Våran pussgurka