tisdag 20 april 2010

Vårlig blandning

En liten gul dekoration i en gammal stol, på terassen. Ville göra något trevligt till mannens 50års dag.
Här är ett hopkok av diverse pinaler.
När jag och vännen B var på loppis i helgen blev det en del smått och gott. Köpte vackra koppar för en femma och gjorde ljus av dom.
Är den inte fin min trumpet??????? Svärfar var lite förundrad över mitt fynd, han trodde att den skulle kunna göras spelbar igen. Jag avböjde och sa att den får nog hänga där som den är.
Har köpt lite nytt i underklädes väg, vad sägs om denna laxrosa sexiga sak???? Mr H kommer att slå runt av glädje när jag tar på mig den (endast den) Köpt på loppis, helt ny.
Var i Carpe Diem hos Skogsäter, inhandlade lite tags.

Ha det, snart ska jag gå till jobbet.

1 kommentar:

Bittan sa...

Hej du !
Bara bra men rastlös . Jag har en plan för lörd den 8 maj om du har lust med en utflykt o är ledig :-)Sydväst denna gången nånstans där vi aldrig har varit .
Lekeryd ,varken Loppis el kläder var inget att ha enl Annika som var där i lördags. Jag missade det i tidningen. Hör av dej när du hinner.

Kram B

Sessan

Sessan
Våran pussgurka