söndag 1 augusti 2010

En trevlig kväll

Tack för en trevlig kväll tillsammans, men var tar tiden vägen? Fick så fina värdinnegåvor,
goda saker att stoppa i munnen samt en orkide. Ett par söta strumpor med siden band fick jag också.Såg en tunika häromdagen som jag tyckte va så snygg, men väldigt dyr så vad gör man, jo man syr en egen designad tunika i linne och ett gammalt lakan. Monogrammet var så vackert så det satte jag på framsidan av tunikan. Sydde ett par vida linnebyxor med muddar nertill, ett helt set för några hundralappar.
På semester var vi bla i Askersund och lite utanför stan så finns det en inredningsaffär i ett magasin. Dom har hur mycket som helst. Jag köpte denna vackra duk som faktiskt är i plast......går att ha både ute och inne.

5 kommentarer:

Bittan sa...

Tack för igår , fantastisk mat i ett underbart hem med trevligt sällskap. Kunde inte ha varit bättre :-)
Bilder kommer.
Vi hörs inför onsdag.

Kram

Mittljuvaskafferi sa...

Vad du fiffig! Tur att du är så duktig på att sy, Jag tycker det är så synd att alla de snygga tunikor och klänningar man hittar här på nätet som (odd molly) bla, ska vara så himla dyra.
Roligt när man får så fina gåvor=0)
Ha de gott!
Kram/ Birgitta

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vilken söt blogg du har!!!!!Bara så fin.Vad fina värdinnegåvor du fick.Bara så härliga.Vad duktig du är att sy bara så läckert.Önskar dej en skön kväll och en fin måndag Kram Rita ♥

Lisas och Mattias Blogg sa...

Hej Ann Louise :)

Såg bilderna på bittans blogg vad du är påhittig, såg ut som ni hade fantastiskt roligt.
Du är så duktig med att sy vad fin den blev den tunikan, jag är imponerad :)

Ta hand om dig
Kram Lisa

Elzie sa...

Du milde vad du är påhittig. Hade jag aldrig tänkt på att ta ett lakan till tunika. Men det passar ju perfekt, haha.

Roligt med gäster som man trivs med. Så er allt inne hos Bittan. Och fina saker fick du också.

Hoppas du har en bra kväll.
Kram Elzie

Sessan

Sessan
Våran pussgurka