torsdag 21 oktober 2010

I takt med tiden..

.........är jag inte, den är för kort. Tiden går bara för fort här hos mej. Jag har så mycket jag vill göra.
Tiden står ialla fall still i detta urskåp eftersom jag har plockat bort urtavlan, och den ligger i cyklamenkrukan!!!!!
här kan den få ligga och visa samma tid...
Fick en ide om en ljusslinga som man kan forma hur man vill, den är nämligen gjord av hönsnät. Har sytt ett fodral och stoppat i nätet(rullade nätet till en lång rulle) sen är det fritt fram att dekorera. Jag tog en slinga med murgröna och en ljuslinga med batterier.
En dekoration av riktig murgröna och fusk rosor i en ställning.
Här har vi helheten med mitt urskåp (eller snapsskåp) just nu står det en madonna i skåpet.

Just nu i denna stund så vräker snön ner usch ,,,,ska jobba kväll/natt turen inte roligt att glida runt på hala vägar....men det har ju gått förut.

1 kommentar:

Bittan sa...

Snabba ryck som vanligt :-)
Det blev ju bra både uret och dekorationen.Imorgon är lådkransen med på massor av bilder, missa inte att kolla.
Ha en mysig helg så hörs vi på månd.

Kram B

Sessan

Sessan
Våran pussgurka