tisdag 16 november 2010

Som vanligt......

....så pysslar jag lite . Har börjat med att dekorera adventsljusstaken, kanske blir den så här eller på något annat vis.
Kuddar kan man nog inte få för mycket av eller??????? Söta handukar med Hjortar ???? tror jag att det är, köpta på Hemtex . Handukarna fick iallafall bli kuddar .
Lite svart i matsalen, ska nog införskaffa svarta lackade ljus till kandelaberna.
Smådekoration på inslagna böcker....som passar till det svarta.
Här blev det en svart dekoration i köket, passar bra för det är mycket svart, tapet, kakel och bänkskivor.
Ett litet kort även det i svart....får avsluta mitt inlägg idag.......ska på föreläsning i eftermiddag sen jobba till 02.00.

1 kommentar:

Bittan sa...

Så snyggt med svart !!!!!
Å du ....tack :-)
Jag har sparat dina fina ord både i hjärtat och på papper :-)
Ringde innan men såg nu att du jobbar vi hörs imorgon när du vaknat.
Gissa vilken adventsljusstake jag köpte på Dimoda ? Haha samma givetvis .

Kram B

Sessan

Sessan
Våran pussgurka