fredag 10 december 2010

Fredagspyssel

Hjälp det är fullt i frysen....så jag får baka skådebröd...kanske inte jäste som dom skulle men va gör det....dom ska ju inte ätas....skulle nog göra så med allt jag har bakat, julgodiset också " se men inte röra".
Lite fredagspyssel, ljusstake av ett gammalt whiskeyrör och lite smått och gott. Väldigt enkelt att göra riva lakansväv, klippa juteväv och klistra dit lite pysselsaker som kanel, pärlor , band, virkade dukar och papper........ljushållaren är ett kakhjärta
och vips så har man två ljusstakar.
3 tomtar, 3tomtar från pe....nej från choklad- land, tre stora chokladtomtar som väntar på sina ägare...undrar vem som ska få dom?????????

Jag har nog varit snäll?????för jag har fått en julklapp av bästa B...ett fint zinkhjärta med fint innehåll.

Ann-Louise

1 kommentar:

Bittan sa...

Ja du min bästa Ann-Louise ...du är alltid snäll inte bara till jul:-)
Tack för att du finns och muntrar upp mej.

Kram B

Sessan

Sessan
Våran pussgurka