lördag 22 januari 2011

Lördag igen...

Igår kväll var vi på after work med goda vänner......jättetrevligt och inte alls sent. Var faktiskt hemma halv nio. Så vi var pigga idag och gjorde en liten loppisrunda med äldste sonen. Det var han som ville åka.
Ikväll är vi bortbjudna så jag har gjort en bukett blommor med kort och matchande strut i grönt.

Gjorde en lila strut, fler är på gång. Skriver ut små tänkvärda ord på 100årigt papper och fäster på mina alster.
Vad köpte jag på min loppisrunda....jo hemska nylongardiner..... men.... spetsen är fin så jag klipper bort tyget. Virkade tunna dukar blev det också ....funderar på en tunika med massor av spets och virkat .........ska nog prata med bästa B (Bittans blogg Carpe Diem) så kommer vi nog fram till något i hästväg......

Inga kommentarer:

Sessan

Sessan
Våran pussgurka