fredag 4 mars 2011

Äntligen fredag

Gula blommor köpte jag härom dagen, passar så fint till våra svarta skinnmöbler. En stor gul gerbera tronar på ...just det ett svart skinnbord ja vi har ett svart skinnbord med en glasskiva på , funkar ypperligt.
Lite bråte på ett silver fat,funkar också bra istället för att ha det utspritt.
Kommer ni i håg dessa små skålar av virkade dukar? Jag gjorde en för att se om det funkade och det gjorde det . Blandade trälim och vatten (lika delar) stoppade ner duken i blandningen och la den över en rostfri bunke. Där fick den torka och vips så blev det en skål!!!!!
En vacker rosa krage som jag inte kunde motstå fick följa med hem från affären.

Skönt med helg men först ska jag jobba i kväll. Imorgon kväll blir det fest hos Bästa B och Darlingen(inte min darling utan B:s )

1 kommentar:

Cathrin sa...

Hej hej!! Ljuvliga bilder!!

Önskar dej en trevlig helg. kram Cathrin

Sessan

Sessan
Våran pussgurka