torsdag 24 november 2011

Muffinsmaker.......

Visst är den härligt onödig....min muffinsmaker....men den är kul, har prövat lite olika recept. Idag blev det muffins med ckoklad i , iförrgår blev det chokladmuffins med topping.
Det bästa är att jag kan ha den i båten, bara jag har el. 10-12 minuter så är muffinsarna färdiga.
Har tänk att göra matmuffins till soppan, nybakta direkt ifrån bordet...eller scones till eftermiddags teet.
Nä nu är det bäst jag passar ugnen för där gräddas julköttbullarna...sen bär det iväg till något spännande.......tar det en annan dag.

1 kommentar:

Skogslyckan sa...

Sitter och bloggar mig runt för att få lite julinspiration. Har inte börjat här ännu, utan i helgen är det dags. Missa inte att jag visar månadens dukning, årets juldukning på bloggen i helgen.
Ha en fin och mysig första adventshelg!
Kram Pia

Sessan

Sessan
Våran pussgurka