fredag 16 november 2012

Små pyssel


 Var uppe på våran vind, ett virrvarr med kartonger överallt. Ingen ordning alls. Man blir lika förvånad varenda gång, att man hittar något. Lite av julafton, för jag glömmer att jag har så mycket pyssel. Kan inte använda allt naturligtvis för nu bor vi i en liten 3a (eller 2,5) Dessa mobiltags hittade jag, gjorde dom förra året. Ska nog hitta en plats för dom, för jag gillar dom.
 Ugglan Helge fick följa med hem från Fritsla Råvarulager, tycker han ser lite arg ut, men det ska vi råda bot på, då han ska få hänga i en trollhassel tillsammans med lite annat pynt som jag hittade på vinden.
 Små hjärtan är alltid kul att sy, till dekoration eller små presenter.
Det blev ett större hjärtan också, som ska ligga i en presentkorg till jul.
Ska snart åka och jobba min helg........men sen är jag ledig två dagar igen.....härligt.

Inga kommentarer:

Sessan

Sessan
Våran pussgurka